2019. október 14., hétfő

Új külsőt kapott a blogunk!

Sziasztok! 
Üdvözlök mindenkit a Mugunghwa blogján!
Én Adri vagyok, s bár jelenleg nem tartózkodom Magyarországon, a szabadidőmben továbbra is támogatom a tánccsoportot, így mikor a napokban egy kisebb tengernyi idő szabadult fel az életemben, elhatároztam, hogy felnézek a blogra, melyet már négy éve, hogy életre keltettem, Ági, Tündi és a többik, pedig életben tartottak ez idő alatt. 
Szükségessé vált már a blog karbantartása, hogy felhasználó barátabb legyen, és ti is könnyen és megtaláljátok a számotokra értékes információkat. Így létrehoztam egy legördülő menüt, melyben majd a legfontosabb információk kerülnek elhelyezésre. Amiről már elkészültek a bejegyzések, azok természetesen már elérhetőek.









Továbbá várunk a lányok bemutatkozásaira is, hogy még személyesebbé tegyük a blogunkat. 
Akik először tévedtek ide, azok nem látták, milyen változásokon ment keresztül az elmúlt napokban a blog, de szerencsére, sikerült meghagynom egy megnyitott bejegyzést még frissítés előtt, így meg tudom nektek mutatni.

Felkerült a Facebook oldalunk is, így azonnal láthatjátok a legfrissebb bejegyzéseket, anélkül, hogy elhagynátok a blogot, illetve, ha már közösségi média, akkor kellenek bizony kis ikonok is, melyek a megfelelő helyre kalauzolnak benneteket. Hát nem aranyosak?!
Kövessetek Instagramon is, mert az tökéletes felület arra, hogy belessetek a fellépések kulisszái mögé. Haladunk a korral és fejlődünk! :)

Ha bármi észrevételed, kérésed, óhajod-sóhajod van a bloggal kapcsolatban, nyugodtan keress meg bennünket, a lehetőségeinkhez mérten próbálunk segíteni.

Engem pedig megtaláltok, Utazoszaurusz Instagram oldalán, és szintén olvashatjátok a blogom a kalandozásaimról, jelenleg Belgiumban.
Szép hetet mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése