2016. január 20., szerda

Kriszti

Hallihóóó!
Kriszti vagyok, a csoport legfiatalabb tagja^^. (De Csillaggal Maknae Line-t alkotunk ;) )
Az én történetem következik!

Nagyon szeretem a koreai kultúrát, meg úgy mindent ami koreai és kiskorom óta táncolok.
A csoport megalakulásakor eldöntöttem, hogy már csak azért is jelentkeztem hozzájuk, csak volt egy hatalmas problémám: nem vagyok pesti... Így, ha egyszer-kétszer eljutottam a csoport fellépéseire mindig szomorúan néztem a táncukat.
Gimi választáskor mindenképpen pesti suliba akartam jelentkezni, hogy egy lépéssel közelebb legyek a csoporthoz. Nos, ez össze is jött. Írtam hát Csillagnak (mert mi már ismertük egymást előtte), hogy beléphetek-e hozzájuk. A válasz sajnos nem volt. Lassan kezdtem lemondani az egészről, majd jött a kiírás, hogy tradicionális koreai tánc kurzust indítanak a KKK-ban. Azonnal jelentkeztem, s tűkön ülve vártam a tanfolyam kezdetét.
Az első óra óta imádom az egészet: a zenét, a mozdulatokat, az embereket! A dobokkal még barátkoznom kell, de NINCS VISSZAÚT!!! Lelkesen gyakorlok próbák előtt és hiszem, hogy fontos tagja lehetek a csoportnak.

Kedvenc táncom: Princess Man ^^
Amit pedig mindenképpen meg szeretnék tanulni, az az  ARIRANG!!!! És persze az összes többi tánc :)


Csillaggal

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülünk, hogy végre megérkeztél hozzánk. Már várom az első közös fellépést :-) Adrienn

    VálaszTörlés